Конкурсът ПРОМЯНАТА 2017/2018 е отворен за кандидатстване до 18 юли!
За четвърта поредна година фондация Reach for Change България и Нова Броудкастинг
Груп търсим човека с предприемачески дух и силна мотивация, който е намерил решение как
да постигне ПРОМЯНАТА в живота на възможно най-много деца!
Кандидатства се лесно чрез нашия онлайн формуляр на www.nova.bg/promyanata!
Конкурсът е отворен и за физически лица, а за юридическите лица няма изискване за опреде-
лен брой години дейност или обем управлявани средства.
Награден фонд на ПРОМЯНАТА - 60 000 лв!
Eдин абсолютен победител и четирима финалисти в конкурса ще спечелят място в Инкубатора
на ПРОМЯНАТА за една година. Той включва:
1) Финансова подкрепа: ПРОМЯНАТА ще осигури начален капитал от 30 000 лв. за абсо-
лютния победител и по 15 000 лв. за двамата финалисти с най-много гласове от онлайн гласу-
ването.
2) Професионални съвети и насоки: Победителят и финалистите ще получат менторство,
обучения, консултации и инструменти за стратегическо планиране, измерване на социални
ефект и ефективно лидерство.
3) Достъп до нашата мрежа: ПРОМЯНАТА ще свърже петимата финалисти с корпоративни
партньори и глобална общност от социални предприемачи в 18 държави на 3 континента.
4) Медийно отразяване: Петимата финалисти ще бъдат популяризирани през широката
мрежа от медийни канали на Нова Броудкастинг Груп.
Акселератор на ПРОМЯНАТА:
Като част от процеса на селекция най-добрите 10 кандидати в конкурса ще бъдат поканени
в Акселератора на ПРОМЯНАТА и ще получат безплатни обучения и индивидуални консул-
тации, чиято пазарна стойност е 2000 лв. на човек! Акселераторът ще им помогне да развият
своя бизнес план, да подобрят цялостно своя проект и планирането на неговия социален ефект.
Участниците в него стават част от селектирана общност от изключителни социални предпри-
емачи!
График на конкурса ПРОМЯНАТА 2017/2018
Изборът на победителя и финалистите в ПРОМЯНАТА 2017/2018 ще приключи през февру-
ари 2018 г. и ще премине през няколко етапа. Етапите на оценка, сроковете и формалните
изисквания са подробно описани в Общите условия на конкурса. Молим да ги прочете внима-
телно!
ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп,
която се осъществява в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да по-
добри трайно живота на децата в България, като открива мотивирани социални предприе-
мачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-доброто и сигурно бъдеще
на българските деца.
За повече информация: www.nova.bg/promyanata; www.fb.com/promyanata.bg
За въпроси: Пламена Димитрова (моб. 0899 08 99 44, e-mail: plamena.dimitrova@reachforchange.
org)

ДЕН НА КАРИЕРАТА

Организиран от

УНИВЕРСИТЕТСКИ ЦЕНТЪР ЗА КАРИЕРНО РАЗВИТИЕ

и

СТУДЕНТСКИ СЪВЕТ

при ПЛОВДИВСКИ УНИВЕРСИТЕТ

10 МАЙ 2017 г. – 10:30 часа

ПЛОВДИВ, Нова Сграда на ПУ „Паисий Хилендарски“

БЕЗ ТАКСА ЗА ПРАВО НА УЧАСТИЕ!

ЗА КОНТАКТИ И ИНФОРМАЦИЯ:

Пловдив, ул. „Цар Асен“ № 24 Студентски Съвет и

бул.“България“ № 236 Университетски център за кариерно развитие

 

Телефон: 032/ 261 806

Е-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. ; Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.  

Заявки се приемат  до  09.05.2017 г.  

Влез в час. Стани #човекзапример с програма „Заедно в час“

Остава ви още малко време в университета и мислите какво да правите от тук нататък? Искате работата ви да ви развива, но и да правите нещо социално значимо?


Ако това се отнася за
вас, заповядайте на среща-презентация и представяне на програмата на Заедно в час в Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“, организирана със съдействието на Кариерен център към университета. По време на събитието ще представим програмата си за лидерство и социален принос, възможностите за кандидатстване в нея и перспективите за професионално реализация, които предлагаме пред студентите.

Срещата е отворена към студенти от всички специалности, които биха имали интерес да научат повече за Заедно в час и да работят за позитивнапромяна в образователната система и обществото.

Събитието ще се проведе на 24.04.2017г. (понеделник), от 14:00 часа в зала Компас, Ректорат.

По време и след презентацията ще имате възможност да се срещнете лично с представители на екипа и с настоящи учители
на Заедно в час, към които да зададете въпросите си за програмата.

Събитието е безплатно, но с предварителна регистрация на:http://bit.ly/2otqfzH

Очакваме ви с нетърпение!

24.
04.2017г. (понеделник)
1
4:00 часа
Зала
Компас

Пловдивски университет


Шести годишен академичен конкурс „Д-р Иванка Петкова“
Обява за набиране на доклади - 2017 г.
Институт за икономическа политика организира (ИИП) за шеста поредна година академичен конкурс, носещ името своя основател и първи председател – д-р Иванка Петкова. Конкурсът, който е учреден по идея на проф. Андраш Инотай, почетен президент на Института, и реализиран от 2012 г. досега с любезната финансова подкрепа на приятели и партньори на ИИП, има за цел да подкрепя млади изследователи с интереси в областта на международните финанси – сфера, в която приживе д-р Иванка Петкова работи активно в професионален и академичен план.
В първата фаза на конкурса (с краен срок 11 юни 2017 г.) кандидатите следва да представят концепция за разработване на доклад по актуален проблем в областта на международните финанси, който не са публикувани до момента. Академична комисия с международно участие ще отличи най-добрите предложения, които ще получат възможност за цялостно разписване на докладите в рамките на финалния етап на конкурса. Финалните доклади ще бъдат разгледани отново от членовете на международната академична комисия, като победителят и подгласниците ще бъдат обявени по време на официална церемония през ноември/декември 2017 г. Предвиденият награден фонд за финалистите в конкурса тази година е както следва:
1-во място – 1 500 лв.
2-ро място – 1 000 лв.
3-то място – 750 лв.
Д-р Иванка Петкова е основател на Институт за икономическа политика и председател на настоятелството му до 2011 г.; дългогодишен преподавател в Техническия университет – София, Университета за национално и световно стопанство и Висшето училище по застраховане и финанси; автор на редица статии и научни разработки в областта на финансовите пазари, банковото дело и икономическата политика. В периода 1997-2001 г. д-р Петкова е заместник-председател на Борда на директорите на Българската фондова борса. В качеството си на посланик на Република България в Конфедерация Швейцария в периода 2001 до 2004 г. има основен принос за премахването на визовите ограничения, прилагани за български граждани в страната.
2
Условия за участие в академичния конкурс
Допустимост на кандидатите Академичният конкурс е насочен към български граждани, които понастоящем са докторанти в български или чужди университети/научни институции, както и постдокторанти (до 5 години от придобиване на степен „доктор“) на възраст до 35 години. Участниците следва да изпратят по ел. поща сканирано копие от дипломата си за придобиване на научна степен „доктор“ или уверение от своя университет/научна институция, че са зачислени като докторанти. Тези документите следва да бъдат изпратени заедно с предложението за доклад.
Изисквания В първата фаза на селекционната процедура кандидатите представят концепция за разработване на доклад по актуален проблем в областта на международните финанси. Предложенията за доклади се изпращат до 11 юни 2017 г., следва да са на тема по избор, да съдържат титулна страница, аргументация за актуалността на темата, концепция, изследователска методология и литература. Документът следва да бъде изготвен на български и английски език като не трябва да надвишава 4 стандартни страници, формат А4, Times New Roman 12, Single space, във всяка една от езиковите версии. Академична комисия с международно участие ще отличи най-добрите предложения, чиито автори ще получат възможност за цялостно разписване на доклади в рамките на финалния етап на конкурса. ИИП ще уведоми персонално всички кандидати за решението на комисията кои предложения за доклади са одобрени за участие във финалния етап на конкурса, т.е. ще влезнат в надпревара за разпределение на наградния фонд на база на цялостно разписване на докладите. Финалните доклади следва да отговарят на следните условия: да бъдат изготвени на български и английски език с максимален обем 25 стандартни страници, формат А4, Times New Roman 12, Single space. Авторите следва да отделят особено внимание на цитирането в своите разработки (предложения за доклади и доклади) с цел избягване на съмнения за плагиатство. Всички разработки ще бъдат обект на проверка за плагиатство.
По преценка и след консултация с академичната комисия, Институт за икономическа политика си запазва правото да промени броя на финалистите в конкурса.
3
График на академичния конкурс за 2017 г.
Срок
Фаза на конкурса
Пояснения
11 април 2017 г.
Официално начало на конкурса
Обявата се публикува на страницата на ИИП и в социалните медии. Информация се разпраща до български университети/ научни институции, сдружения и партньорски организации.
11 юни 2017 г.
Краен срок за изпращане на предложенията за доклади и съпътстващите документи
Предложенията за докладите трябва да бъдат изпратени на ел. поща award(at)epi-bg.org на вниманието на Драгомир Белчев, финансов директор на ИИП.
3 юли 2017 г.
ИИП уведомява кандидатите за решението на комисията
След анонимен преглед на предложенията за доклади, ИИП информира всички кандидати за решението на комисията.
3 септември 2017г.
Финалистите изпращат докладите си за междинен преглед
ИИП изпраща получените чернови на докладите на комисията за коментари и препоръки, насочени към подобряване качеството на финалните доклади.
25 септември 2016 г.
Изпращане на коментарите и препоръките до финалистите
След анонимен преглед от страна на комисията, ИИП изпраща коментарите и препоръките до авторите.
15 октомври 2017 г.
Предаване на финалните доклади
Финалните доклади трябва да бъдат изпратени на ел. поща award(at)epi-bg.org
5 ноември 2017 г.
Оценка на финалните доклади
Всеки член на комисия самостоятелно разглежда финалните доклади и ги оценява по единна методология.
12 ноември 2017 г.
Арбитраж на резултатите (при нужда)
При равен брой сумарни точки, получени от два или повече доклада, те се изпращат на арбитър, който решава окончателното разпределение на точките.
моември/
декември 2017 г.
Церемония по награждаване в София
Публично представяне на докладите от финалистите, последвано от дискусия и обявяване на класирането.
Методология за оценяване
4
На всеки етап от конкурса предложенията за доклади, черновите и финалните доклади се преглеждат самостоятелно и анонимно от състава на академична комисия с международно участие. Всеки член на комисията може да постави максимум 26 точки на един кандидат според следните критерии:
Критерии за оценка Техническо съответствие – проверява се от ИИП преди изпращане до членовете на комисията (Да/Не); Придържане към тематичната област на конкурса – международни финанси (1-5 точки от всеки член на комисията); Аргументация на актуалността и значимостта на избраната тема (1-5 точки от всеки член на комисията); Изследователска концепция – формулиране на изследователски въпрос, цели, хипотеза и др. (1-5 точки от всеки член на комисията); Предложена методология – оценява се адекватността на избора, дали е реалистичен и изпълним, предлага ли иновативност (1-5 точки от всеки член на комисията); Литература – релевантност, адекватност и авторитетност на източниците (1-5 точки от всеки член на комисията); Цялостна оригиналност/академично достойнство (0-1 точка, която се предоставя по субективна преценка от всеки член на комисията).
Авторски права
След изричното съгласие от страна на авторите, Институт за икономическа политика си запазва правото да публикува докладите на финалистите в конкурса на своята интернет страница. След края на конкурса ИИП не предявява претенции за авторските права върху докладите. Те остават собственост единствено на техните автори. Забранява се всяко възпроизвеждане без изричното съгласие на авторите.

Национален конкурс по одит за студенти

„Млад одитор“

Конкурсът се организира от Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ) заедно с одиторски дружества „Ейч Ел Би България“ ООД и „Захаринова и Партньори“ ООД.

Конкурсът има за цел да провокира интереса на студентите към одиторска професия и да ги стимулира да придобият повече знания в тази област. Освен популяризиране на одиторската професия сред младите хора в България, целта на събитието е и подчертаването на ролята на одита в бизнес средите и в обществото като цяло.

Конкурсът е адресиран към всички студенти, обучаващи се в област счетоводство, финанси и контрол, от всички университети и колежи в Р. България и чужбина, независимо от степента и формата си на обучение. Конкурсът се провежда на български език.

Конкурсът се провежда на три етапа:

1. Първи етап – Регистрация. Студентите се регистрират в специално създадена интернет страница. Един участник се счита за регистриран след коректно попълнена и депозирана форма за регистрация. Формата за регистрация се намира на сайта на състезанието – http://mladoditor.vuzf.bg/?page_id=57

2. Втори етап – Решаване на тест. Тестът се състои от 20 въпроса и всеки участник разполага с 30 минути и един опит, в рамките на периода за да реши теста. След изтичане на времето, теста автоматично се затваря. Успешно положилите теста преминават към трети етап.

3. Трети етап – Решаване на казус. На уеб страницата се публикува казус по одит, за решаването на който студентите имат на разположение два часа.

Пет – членно жури извършва класиране след приключване на трети етап – решаване на казус, и определя трима участници – победители, като се класират съответно на първо, второ и трето място. Ще бъдат присъдени и две поощрителни награди за класираните на четвърто и пето място.

На официалната церемония по награждаването са поканени всички студенти, които успешно са преминали първия етап и са решавали казуса, както и партньори на организаторите.

Имената на спечелите ще бъдат обявени на самата церемония и в последствие публикувани на сайта на конкурса.

   
© Пловдивски университет "Паисий Хилендарски". Университетски център за кариерно развитие.