EURES СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО №

Информация за работодателя

Име*:

 

МИЛАРА ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД

Лице за контакт:*

Всички документи за предварителна селекция на кандидата се изпращат до EURESБългария Даниела Пирянкова

 

Защита на лични данни

Може да се запознаете с Политика за поверителност на сайта на АЗ https://www.az.government.bg/pages/politika-za-poveritelnost-i-zashtita-na-lichnite-danni и във всеки наш офис, което съдържа основанието и целите за обработката на лични данни, видовете данни, трети лица, имащи достъп до тях, срока за съхранение, правата ми и данни за контакт.

 

Адрес: *

 

ГР. ПЛОВДИВ 4003

УЛ. ГЕОРГИ ТРИНГОВ 3

Държава:*

България

Тел:*

0882 825 004

Факс:

 

E-mail:*

d.piryankova@az.government.bg

Web site:

http://www.milarainternational.com/

Сектор:

Производство

Електроника; Електротехника; Машиностроене

Юридически статус:*

Дружество с ограничена отговорност

Дата на регистрация:

23.03.2006

Информация за работното място

Наименование на позицията *

Монтажник, сглобяване на механични детайли

Описание на длъжността/Отговорности:*

Задължения: Сглобяване на механични възли, сглобяване на пластмасови детайли и компоненти, работа с машини и инструменти, подреждане на детайлите и компонентите с цел оптимизиране на работата.

Брой свободни работни места:*

10

Изисквания към кандидатите

Образование:

Средно

Професионална квалификация:

Не се изисква специална квалификация, препоръчително е кандидатите да притежават технически умения

Опит:

Не се изисква – компанията предлага въвеждащо обучение. Приемат се и студенти, които имат възможност за работа.

Езикови умения:

/владеене на език, в каква степен/

Не

Шофьорска книжка:

Не

Други:

При наличие на кандидати от населени места извън Пловдив, компанията има възможност за осигуряване на квартира или поемане на транспортни разходи, в зависимост от всеки индивидуален случай.

Компанията предлага:oтлични условия на работа в динамична среда; работа в млад и енергичен екип; мотивиращо заплащане и социални придобивки; възможности за развитие в международна компания.

Заплаща и условия на заетост

Заплата /минимална/максимална заплата, бруто, нето/:

Стартова заплата от 700 лв., която в зависимост от опита и уменията може бързо да нараства.

Система на заплащане /седмично, месечно/:

месечно

Месторабота:

Пловдив

Начална дата за започване:

Възможно най-скоро

Период на договора /срочен, постоянен, период на изпитване/:*

постоянен

Работно време /пълно, непълно/:

Пълно

Бр. работни часове на седмица:

48

Работа на смени и почивни дни:

 

Настаняване /работодателят съдейства ли за намиране на жилище, поема ли заплащането му/:

Да

Храна /осигурена/заплатена от работодателя/:

Не

Пътни разходи до страната /поемат ли се от работодателя/:

Възможно е покриване на пътните разходи до гр. Пловдив и обратно, при условие че кандидатът живее извън територията на града.

Други:



Начин за кандидатстване

Документи, изисквани от работодателя:

CV

Език, на който да бъдат представени документите:

Български

Къде да се изпращат документите /на EURES съветника или на работодателя/:

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

 

Вашите лични данни се обработват от Агенция по заетостта (EURESБългария), като администратор на лични данни, съгласно действащото национално законодателство. Може да се запознаете с Политика за поверителност на сайта на АЗ https://www.az.government.bg/pages/politika-za-poveritelnost-i-zashtita-na-lichnite-danni и във всеки наш офис, което съдържа основанието и целите за обработката на лични данни, видовете данни, трети лица, имащи достъп до тях, срока за съхранение, правата ми и данни за контакт

СТРОИТЕЛНА ФИРМА ПРЕДЛАГА РАБОТА

на ОБЕКТ в гр. ПЛОВДИВ, ул. Панагюрище № 19-29

1.ШОФЬОР-СНАБДИТЕЛ – 1 бр.

ПРАВОСПОСОБНОСТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА МПС – КАТ В

ПРИЕМА, СЪХРАНЯВА И ПРЕДАВА СТРОИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ ОТ ПРИОБЕКТОВИЯ СКЛАД. ТРАНСПОРТИРА МАТЕРИАЛИ ОТ ДОСТАВЧИЦИ В ГР. ПЛОВДИВ

ЦЕЛОДНЕВНА ЗАЕТОСТ

2.ОБЩИ РАБОТНИЦИ – 3-4 БР.

НЕ Е НЕОБХОДИМА КВАЛИФИКАЦИЯ.

ТОВАРО-РАЗТОВАРНА ДЕЙНОСТ, ПОЧИСТВАНЕ, ПРИГОТВЯНЕ НА РАЗТВОРИ, ПРОБИВАНЕ НА ОТВОРИ И Т.Н.

ЦЕЛОДНЕВНА ИЛИ ПОЧАСОВА ЗАЕТОСТ

За контакт - инж. КИСЬОВ, 0894 321 414

ХИПЕРМАРКЕТ АЛАТИ

във връзка с влизането в сезон и увеличението обема на работа Хипермаркет Алати предлага работа за продавач-консултанти на 8 часов и 6 часов работен ден . Позицията и условията са изключително подходящи за студенти.

Може да получите повече информация на :

Тел:032/904556

Или на адрес:

Гр. Пловдив бул.България 125

TELUS International Europe организира конкурс за есе на чужд език

За втора поредна годинанай-големият работодател в аутсорсинг сектора у нас провежда конкурс с награден фонд в подкрепа на изучаването на чужди езици

19.04.2018 г. София

TELUS International Europe, най-големият работодател в аутсорсинг сектора у нас, стартира конкурс за есе или история в снимки, написани на френски, немски или турски език. Конкурсът TELUS Adventure 2018 се провежда за втора поредна година и е насочен към младежи на възраст между 18 и 30 години, чиито интереси са свързани с изучаване на чужди езици.

Тази година темата на конкурса „Ловци на истории“ дава на участниците възможността да развихрят въображението си и да разкрият заобикалящия ни свят от една по-различна гледна точка.

Желаещите да участват могат да изпращат творбите си на имейл адрес:   Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. до 19.05.2018 г.Всяка конкурсна работа трябва да бъде придружена със следната информация: три имена, възраст, адрес, имейл, телефон и образование.

Победителите ще бъдат обявени на 21 май 2018г. Официалното награждаване ще се проведе на 23 май 2018г. По време на церемонията най-добрите творби ще бъдат отличени с парични награди, съответно: 500 лв. за първо място, 300 лв. за второ, и 200 лв. за трето място.

Повече за конкурса:

  1. Участие с есе:
  • Език на есето: френски, немски или турски;
  • Максимален обем – до 2 печатни страници (формат A4), шрифт Times New Roman, размер на шрифта 12 пункта;
  • Участниците трябва да са на възраст от 18 до 30 години;
  • Всеки автор може да участва само с едно есе, независимо от езика.
  1. Участие с истории в снимки:
  • До 5 броя снимки;
  • Описанието на снимките трябва да бъде на френски, немски или турски език;
  • Максимален обем - до ½ печатна страница към всяка снимка (формат A4), шрифт Times new Roman и размер на шрифта 12 пункта;

За TELUS International Europe:

TELUS International Europe е водещ доставчик на услуги в сферата на BPO и ITO, който от 2004 г. насам предоставя висококачествени услуги за аутсорсинг на бизнес процеси. В компанията работят повече от 3500 служители на територията на 7 центъра в София, Пловдив (България), Букурещ и Крайова (Румъния), както и Манчестър и Канок (Великобритания). Наскоро TELUS International Europe откри новата си бизнес сграда в сърцето на София – TELUS Tower. С над 50 зали за срещи и кухни, 18 тематични зони за почивка, масажи, фитнес и йога зали, новият офис на компанията се откроява като едно от най-иновативните работни пространства в България с капацитет от 2300 работни места.Компанията предоставя иновативно обслужване на клиенти по цял свят на повече от 35 езика. За повече информация, моля посетете нашия сайт: www.telusinternational-europe.com

TELUS International предоставя иновативно обслужване като поставя клиента винаги на първо място, чрез силата на екипната работа, комбинативното мислене и корпоративна култура. TELUS International е глобална дъщерна компания на TELUS, водеща канадска телекомуникационна компания с 9 млрд. евро размер на годишните приходи и 12.4 млн. клиенти. За повече информация, моля, посетете www.telusinternational.com.

За контакти:

Симона Стилиянова
Team Lead Corporate Communications

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

+359 877 608 802

Събитието, от което започват хиляди кариери

За 17-и пореден път през март и април тази година ще се проведе „Национални дни на кариерата“ Добра Кариера, Добър Живот – най-голямото и мащабно кариерно събитие в България. Форумът отново ще предложи на студенти и млади специалисти възможност да поставят основите на своето сполучливо кариерно развитие, като им предостави шанса да срещнат стотици потенциални работодатели. 17-ото поредно издание, освен че ще е издържано в духа на добрите практики, доказали се през годините, ще зарадва посетителите и с немалко новости, като най-хубавата сред тях е, че събитието обхваща още един град. Между 13-и март и 4-и април в осем академични града в България – София, Варна, Русе, Велико Търново, Габрово, Свищов, Бургас, Пловдив – търсещите нови възможности за стаж и работа специалисти ще имат шанс да се срещнат на живо с HR специалистите от водещи големи компании в страната, предлагащи свободни стажантски и работни позиции в различни бизнес сектори. Сред тях са финансови институции и банки, компании в сферата на ИТ и телекомуникации, производствени, консултантски и търговски фирми, индустриални предприятия, структури на държавната администрация и др.

Основната цел на форума е работодателите да се срещнат със своите потенциални служители, а студентите и младите специалисти да открият възможности за професионална реализация. Сред задачите на събитието е и да представя по разбираем и интересен начин стъпките, необходими да се извървят за една успешна кариера. “Национални дни на кариерата“- Добра Кариера, Добър Живот са си изградили име на събитие, откъдето започва кариерата на много млади хора у нас. Записалите се за участие фирми са над 160. Статистиката на организаторите показва, че 1 от всеки 6 посетители през годините е намерил работа или стаж като резултат от посещението си на „Национални дни на кариерата“ или над 40 000 млади души са започнали кариерния си път благодарение на изложението. На много от щандовете днес, от страна на фирмите, стоят хора, намерили първата си работа или стаж на същия форум преди години.

Входът за посетители е свободен!

„Национални дни на кариерата“ се организира от JobTiger, а генерален спонсор на събитието е Нестле България.

   
© Пловдивски университет "Паисий Хилендарски". Университетски център за кариерно развитие.