Уважаеми партньори,
От дълги години един от най-сериозните проблеми на българския бизнес, широко
обсъждан от работодатели, синдикати и различни професионални организации, е
липсата на квалифицирана работна ръка. Ежегодно университетите дипломират хиляди
млади висшисти, а, въпреки това, фирмите изнемогват в търсенето на качествени кадри.
За съжаление, чуждестранните инвеститори също се сблъсват с този казус и
последствията оказват своето влияние върху родната икономика. Въпреки ниското
трудово възнаграждение в сравнение с това в Европа, което прави страната ни
предпочитана инвестиционна дестинация, недостигът на кадри у нас води до
постепенното отпадане на България от конкуренцията за нови капиталовложения на
световния пазар.
С идеята да помогне на родния бизнес в търсенето на квалифицирани служители
и да съдейства в изграждането на тясна връзка между учебните заведения и
предприемачите, Порталът на българските общини KМЕТА.bg организира кампанията
„Моята професия – моето бъдеще”
Инициативата стартира през месец април 2020 г. в партньорство с 29 утвърдени
български университети.
В периода април – май 2020 година каним всички желаещи студенти да подадат
своята кандидатура, като се регистрират и изпратят своя иновативен проект по избрана
тема, насочена към предпочетен потенциален работодател.
В края на кампанията всички участващи фирми ще изберат най-добрите проекти
сред кандидатите, а победителите ще бъдат обявени и наградени на официална
церемония, която ще се състои през юни в София.
Убедени сме, че с тази мащабна инициатива КМЕТА.bg ще подпомогне развитието на българския бизнес и ще даде рамо на талантливите млади специалисти да бъдат открити от най-подходящия за тях работодател.
Разчитаме на вашата подкрепа за осъществяване на кампанията „Моята професия – моето бъдеще” и сме готови, в качеството си на медията на българските общини, да дадем гласност на всички най-актуални каузи, които вълнуват работодателите в България.
Каним ви да се включите като партньор на нашата инициатива и да провокирате студентите да изготвят проект по зададена от вас тема. Жури, съставено от ваши експерти, ще оцени най-добрия проект, а неговият автор, освен парична награда в размер на 2 000 лева, ще получи възможност за стаж в вашата компания.
ПОЗИЦИОНИРАНЕ В КАМПАНИЯТА
- Комуникиране на партньора на инициативата чрез позициониране на неговото запазено лого във всички публикации, свързани с кампанията, в Портала на българските общини KMETA.bg;
- Позициониране на лого на партньора във всички рекламни материали, анонсиращи кампанията, в KMETA.bg – рекламни визии, брошури, стена на славата в деня на заключителната церемония и др.;
- Позициониране на лого на партньора на рекламни пана, поставени на видимо място в ключови български университети по време на кампанията през 2020 г;
- Позициониране на лого на партньора във всички oнлайн рекламни банери, анонсиращи събитието, в www.КМЕТА.bg, както и в www.economic.bg и www.focus-news.net – медийни партньори на кампанията;
ЕТАПИ НА КАМПАНИЯТА
1. Април Анонсиране на инициативата – във вестник Кмета.БГ, информационния портал на българските общини Kmeta.bg, в университетите – партньори на кампанията;
2. Април - Обявяване старта на събиране на кандидатури по съответните теми, зададени от спонсорите на кампанията;
3. Май - Юни Оценяване на проектите от страна на жури, съставено от спонсорите;
4. Юни Официална церемония за обявяване на победителите от кампанията.

   
© Пловдивски университет "Паисий Хилендарски". Университетски център за кариерно развитие.