РЕГЛАМЕНТ
на кампанията
„Моята професия – моето бъдеще”
2020 г.
Статут на кампанията:
Организатор: Бранд Медия България ЕООД, издател на вестник КМЕТА.бг и портала на българските общини www.kmeta.bg
Регламент на кампанията:
Kампанията има конкурсен характер и е насочена към активни студенти, учащи във висши учебни заведения в България, партньори на кампанията . Целта е стимулиране на творческия потенциал и изява на бъдещите млади специалисти по конкретни професионални теми, което ще им позволи да демонстрират креативност, индивидуалност и оригинални новаторски идеи.
На наградените победители ще бъде предоставена възможност за кариерно развитие в някои от най-успешните компании на българския пазар – партньори на инициативата.
Мото на кампанията:
Инициативата се провежда под мотото „Моята професия – моето бъдеще“.
Право на участие имат:
Студенти, навършили 18-годишна възраст, с активни студентски права.
Участието в конкурса е индивидуално, като всеки участник изпраща 1 /един/ свой авторски проект по конкретно зададена тема в избрана професионална област, като изрично трябва да се посочи по коя тема е разработен проектът. Няма ограничение за формата на проекта – писмен, видео или друг.
Проектите задължително трябва да бъдат придружени от следната информация:
o Трите имена на кандидата и неговата възраст;
o Име на университета, в който учи авторът;
o Заглавие на проекта, тема, в която е разработен, както и име на компанията, за която студентът подава своята кандидатура;
o Контакт за връзка с кандидата – електронна поща и телефон;
Проектите трябва да бъде изпратени по електронен път на e-mail адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. в периода 20 април – 18 май 2020 г.
Етапи на кампанията:
1. Април 2020 г.: Анонсиране на инициативата във вестник КМЕТА.бг, на www.kmeta.bg и в информационните канали на университетите - партньори на кампанията, както и чрез медийните партньори на кампанията – Агенция „Фокус”, икономическия портал Economic.bg и др.
2. 20 април – 18 май 2020 г.: Период за събиране на студентски кандидатури по съответните теми, зададени от спонсорите на кампанията
3. Май – Юни 2020 г.: Оценяване на проектите от страна на жури, съставено от представители на спонсорите
4. Юни 2020 г.: Представяне на победителите в кампанията и техните печеливши проекти на официална церемония в София.
Награди:
Компетентно жури, представено от компаниите – партньори на инициативата, ще определи наградените участници в националната кампания. Всяка от представените фирми има право да избере само един победител, който ще получи парична награда в размер на 2000 /две хиляди/ лева, както и възможност за кариерно развитие в съответната компания (по преценка на компанията).
Други условия:
Организаторът може да променя условията на регламента по вряко време, при наличие на форсмажор или непреодолими обстоятелства, непозволяващи нормалното протичане на кампанията.
Организтаорът запазва правото си да ползва участвалите проекти за целите на кампанията, както и в информационни материали или други публични активности, насочени към кариерното развитие и статута на младите специалисти в страната.

   
© Пловдивски университет "Паисий Хилендарски". Университетски център за кариерно развитие.