Продължава регистрацията за конкурса „Наградите на БАИТ” за 2016 г.

Вече има подадени 6 кандидатури в 5 от 12-те категории на конкурса „Наградите на БАИТ“ за 2016г.

Поканата е към преподаватели и студенти да кандидатстват в две от категориите - Образователна награда и Младежка награда.

Образователната награда има за цел да отличи личности/екипи, създаващи кадри за ИКТ индустрията и/или иновации в образованието, в рамките на 2016 г.

Победителите до сега в тази категория са били: 2015 – Враца Софтуер Общество, 2014 - Софтуерен университет ООД; 2013 – Уча.се; 2012 – Академия Телерик; 2011 – Нимеро ЕООД.

С цел подкрепа и стимулиране на предприемаческото мислене и активността на младите хора в новото издание на конкурса БАИТ разширява възрастовия диапазон на кандидатите – досегашната категория „Студентска награда“ се трансформира в „Младежка награда“ и в нея, освен студенти, могат да участват ученици, самостоятелно или в екип, които имат създадена собствена разработка/продукт въз основа на ИКТ през 2016 г.

Победителите до сега в категорията за студенти са били: 2015 – ИКТ клуб към ТУ София с проекта „Умна ръкавица“ – Valkyrie, 2014 - Иван Атанасов от  Университет по библиотекознание и информационни технологии; 2013 – екип от МГУ и Десислав Кузманов от ТУ София; 2012 – Денислав Лефтеров от ПУ и Здравко Велинов от ТУ София; 2011 – екип от МГУ.

И тази година ще бъдат връчени награди в 12 категории: Образователна награда, Младежка награда, Публична администрация, Корпоративна и социална отговорност, Значителен корпоративен ИКТ проект, Internet of Things (Интернет на нещата), STARTUP компания на годината, Мобилни решения и Развлекателен софтуер, Журналистическа и Специална награда.

Наградите ще бъдат връчени на официална церемония през м. февруари 2017 г. Датата и мястото ще бъдат посочени допълнително.

Краен срок за регистрация за участие: до 24.00 ч. на 16 януари 2017 г.

Регистрационната форма и регламентът на конкурса са публикувани на сайта на Наградите.

Конкурсът и церемонията за връчване на „Наградите на БАИТ” за 2016 г. се провеждат с подкрепата на: Златен спонсор: Sofia Airport Center Сребърни спонсори: Майкрософт България, Банка ДСК и Телелинк, Бронзови спонсори: Smart center–Бургас и Апис Европа

В партньорство с: БНТ, БТА, БНР, IDG.bg, Computerworld, Computer, Teacher.bg, TechNews, Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, Национално сдружение на общините в Република България, Sofia Tech Park, Национален център за безопасен интернет, Junior Achievement България, Innovation Starter, LauncHub, Eleven, Start it Smart, b2b Media, бгПРЕДПРИЕМАЧ, SocialEvo, Digital Europe и EventsMedia.bg.

За БАИТ – създадена през 1995 г., в нея пряко членуват 100 компании, за които работят 11 600 ИКТ специалисти и генерират 3.4 млрд. лв. годишен оборот. Компаниите покриват целия ИКТ спектър – софтуер, хардуер, телекомуникации, системата интеграция, интернет доставчици. БАИТ е член на европейската ИТ асоциация Digital Europe, в чийто управляващ борд има и свой представител.

За Digital Europe - представлява дигиталната индустрия в Европа, обединява 56 от най-големите глобални ИТ корпорации, телекоми и компании за потребителска електроника, както и 35 национални асоциации, сред които и БАИТ. 

 

ПРЕДСТАВИТЕЛСТВОТО НА ЕВРОПЕЙСКАТА
КОМИСИЯ В БЪЛГАРИЯ
в сътрудничество с
ИНСТИТУТ ЗА ИКОНОМИЧЕСКА ПОЛИТИКА
организира тридневен студентски семинар
на тема:
Стартиране и развитие на бизнес в контекста на Предприемачество 2020
18 – 20 ноември 2016 г.
гр. Велико Търново


Защо е важно предприемачеството? Каква е ролята на националните и европейските институции за насърчаване на предприемаческата дейност? Какви са инструментите за финансиране на предприемаческата идея? Какви умения са необходими за стартиране и развитие на бизнес? Кои са отделните елементи на предприемаческата екосистема и как най-ефективно могат да си взаимодействат те? - това е само част от въпросите, на които ще ще обърнем внимание по време на студентския семинар на тема: „Стартиране и развитие на бизнес в контекста на Предприемачество 2020“, който ще се проведе в периода 18 - 20 ноември 2016 г. в град Велико Търново.
Семинарът има за цел да посрещне нарастващата нужда от неформално обучение на студентите, обучаващи се в университетите извън София, както и да развие техните качества и умения, необходими за успешното реализиране на предприемаческите им идеи.
Ето защо обучението е предназначено за български граждани, които отговарят на едно от следните условия:
- да са студенти, обучаващи се в бакалавърска или магистърска степен в университет извън София;
- да са младежи, дипломирали се през последните шест месеца.
Организаторите покриват следните разходи за участие в семинара: 2 нощувки в хотел във Велико Търново с пълен храноден и обучителни материали.
Участниците следва сами да организират и покрият разходите си за транспорт до и от Велико Търново.
За участие: Моля, попълнете формуляра за кандидатстване до 24:00 часа на 8 ноември 2016 г. Резултатите от селекцията ще бъдат изпратени по ел. поща най-късно до 11 ноември 2016 г. За повече информация: www.epi-bg.org.
Местата са ограничени. При успешно завършване на курса участниците ще получат сертификат.

 

HigherIntensive CourseofDiplomatic Protocoland Etiquette

Deadline: 25 October 2016


Open to: students with different academic backgrounds and a general interest in security and Euro – Atlantic integration, young professionals interested to develop their intercultural and interdisciplinary learning process, civil servants, mass communication experts, young politicians


Venue: 28- 30 October 2016, Prishtina, Kosovo

AcademyforProtocolandDiplomacyhas the immense pleasure of inviting you to participate in the event: Higher intensive course of diplomatic protocol and etiquette.

This course of diplomatic protocol and etiquette offered bybestexpertsof the fields from the region, provides a unique opportunity for university and college students, young professionals and young leaders to study the history, role, structure, competences and activities of protocol, as well as the military, political – security, and economic issues facing the defense diplomacy of new countries. Through these simulations-practices, students gain a better and clearer understanding of the capabilities and constraints that shape the policies of protocol in determining matters of Mutual understandings and best diplomatic, business and security relations among partners. Apart from dealing with a prepared agenda, students grapple with a contemporary crisis to be revealed at the Model.

Each participations, students or young professional will be able to be a trustful advisor for protocol. Upon the registration, participants shall receive preparatory material, which include the Agenda, Handbook and other publications.



Main goal of higher intensive course of Diplomatic Protocol and Etiquette: 

The main aim of the course is to gather young leaders from different countries to become familiar with the rules of defense diplomacy, it’s role especially to new countries, familiarity with the rules of the Protocol military and diplomatic, that in the near future, when they become decision makers and elected /appointed in leadership positions they have the culture of communication based interstate, international, inter-religious and intercultural high standards of protocol behavior.


Besides the main goal, the course has these objectives: 

• To enrich students / young professionals, future leaders with general knowledge of the NATO defense diplomacy policies;
• To increase knowledge about the risks and challenges of the new diplomatic protocol, theories and practices in multilateral and multidimensional relations 
• To qualify participants for the planning, organizing and implementing national and international activities in the field of protocol.

This activity will take place in Prishtina, Kosovo.

Target Group
a. Students with different academic backgrounds and a general interest in security and Euro – Atlantic integration;
b. Young professionals interested to develop their intercultural and interdisciplinary learning process;
c. Civil servants, mass communication experts, young politicians and even parliamentary officials who want to further their knowledge of the protocol processes; and


Application for participation:
All interested participants interested to take part in this simulation, must send their CVs and Motivation Letter to: , by 25th October, 2016, at 23:59h.  https://web.facebook.com/events/167006227079107/

Participantseligible to apply:
All participants or candidates that #NEED#NO#VISA TO #ENTER to the Republic of Kosovo are eligible to apply at: Higher intensive course of diplomatic protocol and etiquette 

Tuition fee:
The tuition fee differs from where are you from. Therefore, the tuition fees are as follow:
• Tuition fee for Kosovo Students is: 40 Euro 
• Tuition fee for non Kosovo Students is 51 Euro 
• The fee will include: lectures, workshops, materials and social events. 
• This fee will cover two lunches and one dinner. Other meals and accommodation will be recommended for participants upon the request and participants must pay by themselves.

 

 

                           There’s no better way to learn than on-the-job
                                          Technical Student Programme
                                            Take part! cern.ch/TECH
Purpose
Safety
Challenge
Cooling and ventilation
VACUUM
Training survey engineering
Collaboration
What we offer:
A contract of association from 4 to 12 months (extendable up to a maximum
of 14 months).
A subsistence allowance of around 3200 CHF/month (net of tax).
6 weeks holiday per year.
An additional allowance for students who are married and/or with child(ren).
Health insurance for yourself and your dependents.


Eligibility Conditions:
You are a national of a CERN Member State and studying in a Member State.
Pakistani, Romanian, Serbian and Turkish nationals are also eligible to apply.
Students from Non-Member States are able to apply only if they have been
residing in a Member State for the last 5 years and are enrolled in a Member
State educational establishment.
You have completed at least 18 months of your undergraduate studies.
You have a good knowledge of English or French.
We advise students to opt for the longest period possible to make the most
of it and increase the chances of being selected!


Geneva | Switzerland
Apply online cern.ch/TECH


КАРИЕРЕН ПАНАИР

TRAINED IN GERMANY KARRIERE MIT DER DEUTSCHEN SPRACHE 19 ОКТОМВРИ 2016 | 10.30-16.00 Ч.
НЕМСКА ЧИТАЛНЯ, НАРОДНА БИБЛИОТЕКА,
ПЛОВДИВ
ALUMNIPORTAL-DEUTSCHLAND.DE/MESSE-BULGARIEN


ПРОГРАМА
19 ОКТОМВРИ |

10.30 – 16.00 Голяма зала на немската читалня

10.30 – 11.15 – Кръгла маса с представители от бизнеса, образованието и културата 11.00 Срещи на фирми с посетители

16.00 Край на кариерния ден


19 ОКТОМВРИ 2016 |

12.00 – 14.30 Немска читалня (малка зала)

12.00 – 13.00 Уъркшоп: Подготовка на документи за кандидатстване. (Кариерен център на ПУ „П. Хилендарски“)

13.30 – 14.30 Уъркшоп: Успешно представяне на интервю за работа. (ПУ „П. Хилендарски“)


ЗАПОВЯДАЙТЕ!
Владеете немски език и търсите работа? Тогава заповядайте на кариерното събитие на 19 октомври в Пловдив за специалисти с немски език.
Посетителите ще имат възможост
 да се представят на 20-те фирми участници във форума
 да вземат участие в помощните работилници, организирани от кариерния център на ПУ „П. Хилендарски“.
 Да научат повече за Alumniportal Deutschland, Goethe-Institut, ПУ „П. Хилендарски“ и Техническия университет в Пловдив.
 Предлаганите от фирмите работни места могат да се видят предварително онлайн в Alumniportal Deutschland.
*На панаира се предлагат и работни места, които не изискват владеене на немски език.
Повече информация можете да намерите на:

   
© Пловдивски университет "Паисий Хилендарски". Университетски център за кариерно развитие.