DIVERSASIA (2021-2024)

DIVERSASIA-Приемане на разнообразието в АЗИЯ чрез усвояване на приобщаващи отворени практики

Уеб сайт: https://diversasia-accessible-he.eu/

618615-EPP-1-2020-1-UKEPPKA2-CBHEJP

Начална дата: 15 януари 2021
Продължителност: 3 години

 

Партньори

  • Университет Нотингам Трент, Великобритания
  • Индийски Технологичен Институт Bhubaneswar, Индия
  • Технологичен институт Vellore, Университет Trust-Vit, Индия
  • Бангладешски Университет по Инженерство и Технологии, Бангладеш
  • Университет Jahangirnagar, Бангладеш
  • Университет Гази, Турция
  • Латвийски университет, Латвия
  • SoftQNR, Сърбия
  • Пловдивски университет “Паисий Хилендарски”, България
  • Национална Асоциация на Работещите с Хора с Увреждания, България
  • PhoenixKM BVBA, Белгия

 

Цели и задачи

  • Осигуряване на възможности на студентите с увреждания да се радват на същия достъп до висше образование (ВО) като техните връстници и да ползват достъп до цифрови учебни материали (OERs _ Open Education Resources и MOOCs – Massive Open Online Courses).
  • Създаване на възможности и ресурси на институциите за висше образование в Индия и Бангладеш, за включване на разнообразието от студенти, особено тези с обучителни затруднения.
  • Предоставяне на обучение и инструменти за приобщаващо образование на персонала на висшите училища, включително ръководства, контролни списъци и водещи практики при следване на насоките и принципите на Универсалния дизайн на обучението (UDL).
  • Осигуряване на инструментариум за насоки за валидиране, който оценява текущото ниво на достъпност на OER и MOOC в Индия и Бангладеш.
  • Осигуряване на информираност и възприемане на достъпни OER и MOOC от ВУ в мрежите на партньорските държави.

 

Резултати

  • Наръчник DIVERSASIA, който ще предложи стратегии, които преодоляват проблемите за приобщаването, разнообразието и културните различия във висшите учебни заведения на 21-ви век в Азия.
  • Иновативен инструментариум с ръководство, контролни списъци, най-добри/добри практики за прилагане на универсален дизайн на обучението.
  • Иновативна стратегия за оценка и валидиране на OER (SCORM) и MOOCs, за да се преразгледа и оцени тяхното ниво на достъпност и да се даде възможност за по-нататъшно преразглеждане и достигане на повишено ниво на достъпност.