Дата на публикуванеДлъжностРаботодателИнформация
23/07/17 2:0:0ЛаборантTeva Pharmaceuticalshttps://careers.teva/0/job/Dupnitsa-%D0%9B%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82-Bulg-2600/1052404500/
23/07/17 2:0:0Младши ХимикTeva Pharmaceuticalshttps://careers.teva/0/job/Dupnitsa-%D0%9C%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%88%D0%B8-%D0%A5%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D0%BA-Bulg-2600/1052377000/
23/07/12 2:0:0Асистент Поръчки с Немски ЕзикDEKRA Arbeit Groupеhttps://www.jobtiger.bg/obiavi-za-rabota/asistent-porachki-s-nemski-ezik-nova-kompaniya-253921-2
23/07/24 11:0:0Асистент-Продавач в търговски обект Вираж Трейд ЕООДhttps://www.jobtiger.bg/obiavi-za-rabota/asistent-prodavach-v-targovski-obekt-253953-2
23/07/17 10:0:0Търговски представителВодеща компания в търговията с метални продуктиhttps://www.jobtiger.bg/obiavi-za-rabota/back-office-targovski-predstavitel-253982-2
23/07/18 12:0:0Специалист обработка на счетоводни данни с немски език ЦРА Сървисис ЕООД България https://www.jobtiger.bg/obiavi-za-rabota/spetsialist-obrabotka-na-schetovodni-danni-s-nemski-ezik-254037-2
23/07/18 12:0:0Специалист обработка на данни с немски език ЦРА Сървисис ЕООД България https://www.jobtiger.bg/obiavi-za-rabota/spetsialist-obrabotka-na-danni-s-nemski-ezik-254035-2
23/07/20 12:0:0Административен сътрудник АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООДhttps://www.jobtiger.bg/obiavi-za-rabota/administrativen-satrudnik-254079-2
23/07/19 12:0:0Field EngineerФирма Алфа Консулт България търси да назначи за свой клиент - производствено предприятиеhttps://www.jobtiger.bg/obiavi-za-rabota/field-engineer-254531-2
23/05/10 12:0:0Оператор открита разпределителна уредба"АЕЦ КОЗЛОДУЙ" ЕАД, гр. КозлодуйОператор ОРУ- 233б
23/04/13 12:0:0СПЕЦИАЛИСТИ ОБРАБОТКА НА ДАННИ 2ЦРА Сървисис ЕООД БългарияCRA Services Ltd_Obiava 2
23/04/13 12:0:0Специалисти обработка на данниЦРА Сървисис ЕООД БЪЛГАРИЯCRA Services Ltd_Obiava 1
23/04/07 12:0:0СКЛАДОВ РАБОТНИК С ПОЧАСОВА ЗАЕТОСТКАМ-04 ООД Почасови работници
23/03/15 12:0:0Учител по немски езикPark School Britanica

 

 

 

 

Park School Britanica си поставя за цел да развие пълния потенциал на всеки един от учениците си, като осигурява на децата въздействаща и мотивираща учебна среда, която им помага да изграждат уменията и характера, необходими за успех в глобалното общество. Училището търси да назначи в град София:

Учител по немски език

В какво вярваме?
Вярваме, че за да подготвим отговорни граждани на света, нашите ученици трябва:

• да са насърчавани да мислят, да проявяват креативност, да откриват решения и да могат да се самооценяват;

• да са стимулирани да се грижат за околната среда и да участват в екипни проекти за устойчиво развитие в нашето зелено училище;

• да са насърчавани да водят здравословен начин на живот;

• да са подкрепяни чрез постоянни и конструктивни насоки и начертани следващи стъпки в обучението им.

Ако искаш и ти да допринесеш за постигането на нашата мисия, кандидатствай за учител по немски език и стани част от голямото семейство на PARK SCHOOL. BRITANICA.

Какви умения и квалификация са ти необходими?

• завършено висше образование със степен магистър или бакалавър в специалност "Немска филология", "Приложна лингвистика“ или "Педагогика на обучението по немски език" (позицията може да се заеме и от студент в изброените специалности);

• компютърна грамотност;

• предишен опит в работа с деца и опит като учител е предимство.

 

Какви качества трябва да притежаваш?

• да обича децата и да вярвам в техните способности;

• да е отговорен;

• да се отнася с уважение към учениците, техните родители и колегите;

• да е постоянен в грижата и развитието на учениците.

Какво ще ти дадем ние като част от нашия екип?

• Работа в първото в България Парк училище;

• Възможност за различни видове обучения с цел професионално и личностно развитие;

• Добро заплащане;

• Модерно оборудване и аудио-визуална техника от най-висок клас;

• Възможност за участие в разработване на учебни материали;

• Част от голямото семейство на PARK SCHOOL BRITANICA;

• Трудов договор към ЧСУ Британика ООД.

Ако и ти се вълнуваш от нашата мисия, припознаваш я като своя, и смяташ, че нашето училище е твоето място за развитие, ще се радваме да обсъдим възможността да станеш част от нашия нов екип.

 

Изпрати ни твоята автобиография на следния e-mail: hr@britanica.bg

и по твое желание – мотивационно писмо и снимка. Ако имаш допълнително въпроси, можеш да се свържеш директно с нас на телефон: 02 46666 72. Всички данни, предоставени от теб, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

 

23/03/07 12:0:0МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ“Изи Асет Мениджмънт” АД или Изи КредитМЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ

За нас
“Изи Асет Мениджмънт” АД или Изи Кредит, е част от “Мениджмънт Файненшъл Груп” АД (МФГ), което обединява водещи компании, специализирани в предоставянето на небанкови финансови услуги основно в Централна и Източна Европа. МФГ управлява богато портфолио от успешни бизнес модели в сферата на кредитиране в дома, персонални кредити, финансиране на микро и малки предприятия, кредитни карти, дигитален бизнес и алтернативни финансови продукти и услуги.

Условия
• безсрочен договор
• целогодишни вътрешни инициативи
• допълнителни дни платен отпуск
• ваучери за храна

За кого
• ако умееш да управлява екип
• имаш опит и желание за работа в директните продажби
• ако си ориентиран към постигане на високи резултати
• ако си със сходно образование
• имаш валидна шофьорска книжка

Активности
• развивате и разширявате пазарната ниша, като търсите алтернативни канали за дистрибуция и реклама
• осъществявате подбор и обучение на екип от Кредитни консултанти
• разпределяте, съдействате и контролирате изпълнението на поставените цели на управляваните екипи
• ежедневно оценявате и анализирате постигнатите продажбени цели

Възможност
• посока и професионално развитие
• хармонична работна среда и сплотен екип, на който да разчиташ
• специализирано вътрешно обучение
• гъвкаво работно време
• трудов договор и възнаграждение
• пакет с преференции
• участие в множество забавни и разнообразни фирмени събития

Ако предложението ни е предизвикало интереса Ви и искате да станете част от основния двигател на нашите успехи, очакваме Вашата автобиография и Ref.№ на позицията, за която кандидатствате. Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите тук: https://www.easycredit.bg/izyavlenie-za-zashtita-na-lichnite-danni-na-kandidati-za-rabota.
23/03/07 12:0:0КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ“Изи Асет Мениджмънт” АД или Изи Кредит
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ

За нас

“Изи Асет Мениджмънт” АД или Изи Кредит, е част от “Мениджмънт Файненшъл Груп” АД (МФГ), което
обединява водещи компании, специализирани в предоставянето на небанкови финансови услуги
основно в Централна и Източна Европа. МФГ управлява богато портфолио от успешни бизнес модели
в сферата на кредитиране в дома, персонални кредити, финансиране на микро и малки предприятия,
кредитни карти, дигитален бизнес и алтернативни

финансови продукти и услуги.


Условия

• граждански договор

целогодишни вътрешни инициативи и съревнования

• стипендиантска програма

• комплимент за щастливо събитие


За кого

• ако си динамична личност

• ако обичаш да комуникираш

• резултатно ориентиран си

• умееш да убеждаваш


Активности

• представяш дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи клиенти

• извършваш директни продажби на финансовите продукти на компанията

• рекламираш услугите и продуктите на компанията


Възможност

• посока и професионално развитие

• хармонична работна среда и сплотен екип, на който да разчиташ

• вътрешно обучение в Изи Академия

• стипендиантска програма, която осигурява високо стартово възнаграждение

• пакет с преференции

• участие в множество забавни и разнообразни фирмени събития


Ако предложението ни е предизвикало интереса Ви и искате да станете част от основния двигател на
нашите успехи, очакваме Вашата автобиография и Ref.No на позицията, за която кандидатствате.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.


Кандидатствайки по настоящата обява, Вие ще ни предоставите Ваши лични данни. Подробна
информация относно начина, по който ще обработваме личните Ви данни, ще намерите
тук:
https://www.easycredit.bg/izyavlenie-za-zashtita-na-lichnite-danni-na-kandidati-za-rabota.
23/02/21 12:0:0ФИТНЕС ИНСТРУКТОРPulse Fitness & SpaФИТНЕС ИНСТРУКТОР

     Ако спортът за теб е не просто част от живота, а вдъхновение, което ти
носи пълнценност,
    Ако вярваш, че именно спортът е в основата за потигането на хармония и
здравословен начин на живот,
   Ако си амбициозен и за теб е важно да работиш в среда на доказни топ професионалисти,

Ние от Pulse Fitness & Spa искаме да се срещнем с теб и да ти предложим
да се присъединиш към най-голямата и успешна верига фитнес клубове в България.

Pulse Fitness & Spa със своите 9 поредни годишни отличия за най-добър
фитнес клуб, 10 ултра модерни локации, над 100 висококвалифицирани
треньори и десетки хиляди клубни членове е категоричен лидер във фитнес и уелнес индустрията.

Pulse Fitness & Spa е най-голямата и най-успешна верига фитнес клубове в
България. Със своите 9 поредни годишни отличия за най-добър фитнес
клуб, 10 ултра модерни локации, над 100 висококвалифицирани треньори
ние сме категоричен лидер във фитнес и уелнес индустрията.
Една от основните причини за бързото ни развитие и постигнатия успех е
нашият екип от млади и отдадени професионалисти. Във връзка със
сериозното развитие на бизнеса ни сме в търсене на нашият нов колега за

позиция ФИТНЕС ИНСТРУКТОР

Какъв би бил идеалният кандидат за нас?
Човек с отлични познания в областта на фитнес тренровките,
здравословното хранене, различните спортни и храиелни добавки и най-
вече човек, който се стреми да дава стойност на клиените си, помагайки
им освен да постигнат по-добър външен вид, да постигнат и по-добро
здравословно състояние и качество на живот.

Ако смяташ, че отговаряш на описанието, то ние искаме да се запознаем с
теб и да ти предложим да станеш част от нашият екип!

Нашето предожение към теб:
- Работа в реномирана българска компания, предоставяща отлични
условя на труд
- Коректно заплащане и възможност за кариерно развитие
- Възможност за безплатно използване на обектите от верига
- Постоянен трудов договор с фирма Пулс Мениджмънт ЕООД
23/02/21 12:0:0ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛPulse Fitness & SpaТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ

Pulse Fitness & Spa е утвърдила се на българския пазар фирма с водещи позиции в
областта на фитнес услугите. Във връзка с разширяване на дейността си, търси да назначи
отговорен и опитен служител на позицията ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ

Описание на извършваните дейности:
• Изготвя специфични оферти и решения в зависимост от нуждите на конкретния клиент,
свързани с професионално фитнес оборудване и аксесоари, настилки и други;
• Създава и разширява база данни на съществуващи и потенциални клиенти;
• Участва активно при фирмени изложения и събития в поверения обект;
• Осъществява контакт с клиенти по телефона, чрез имейл и лично;
• Създава и ръководи екип от промоутъри ;
• Изготвя текущи отчети за дейността;
• Спорна култура;
• Задължително - шофьорска книжка;
• Предимство - собствен автомобил.

Изисквания от кандидатите:
• Инициативност и добри презентационни умения;
• Опит на релевантна позиция минимум година;
• Отлична комуникативност и работа в екип
• Познания – MS Office;
• Умения за водене на преговори.

Компанията предлага:
• Атрактивно възнаграждение и бонус, обвързан с постигнатите резултати
• Входящо обучение
• Работа в компания с традиции и сплотен екип
•Трудов договор с фирма Пулс Мениджмънт  ЕООД
23/02/21 12:0:0СПА МАСАЖИСТ/КА в MARINA SPA Спа център на годинатаPulse Fitness & Spa в гр. СофияСПА МАСАЖИСТ/КА в MARINA SPA

Спа център на годината
Фирма, притежаваща луксозните спортни зали Pulse Fitness & Spa в гр. София, търси да
назначи
служител за позицията „Масажист/ка” с желание за работа и дългосрочна заетост.

ПРЕДИМСТВА:
- работа в динамична среда с млад екип
- трудов договор и добро възнаграждение
- работа на смени по график
- отлични работни условия

ИЗИСКВАНИЯ:
- опит на подобна длъжност - поне 1 год.
- квалификация
- добра комуникативност и умение за работа в екип
- енергичност и желание за развитие и усъвършенстване

ОТГОВОРНОСТИ:
- консултиране на клиентите относно извършените услуги и отделяне на специално
внимание на всеки клиент
- ориентираност и отговорност
- подреденост, лоялност и усет към чистотата
- тактичност и финес
- спазване на установените правила и работа за добрия имидж на фирмата

Ако обявената позиция представлява интерес за Вас, моля кандидатствайте с
автобиография , актуална снимка и телефон за връзка.
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Трудов договор се сключва с фирма Болкан Асет Мениджмънт ЕАД.
23/02/21 12:0:0СПА АДМИНИСТРАТОР/КАPulse Fitness & SpaСПА АДМИНИСТРАТОР/КА

Най – голямата и луксозна верига спортни центрове в България - Pulse Fitness & Spa
обявява свободна позиция за длъжността СПА АДМИНИСТРАТОР/КА.

ОСНОВНИ ФУНКЦИИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- Отговаря за цялостното организиране на работата на СПА центъра;
- Контролира стандартите и процедурите, утвърдени за комплекса;
- Изготвя предложения за процедури, терапии, пакети и промоции за услугите, предлагани
от центъра;
- Отговаря за регистриране и отчитане на приходите от продажби;
- Контролира и организира работата на терапевтите;
- Комуникира с клиенти, като предлага услугите на Спа центъра;
- Изготвя отчети за дейността на центъра по основни показатели.

Компанията предлага:
- Предизвикателствата на динамично развиваща се дейност;
- Отлични условия за работа;
- Конкурентно възнаграждение и стимулиращ социален пакет;
- Възможности за професионално развитие
- Сключване на трудов договор със Сдружение Спортен клуб Пулс

Изисквания към кандидата:
- Опит в СПА център;
- Завършени курсове или получени спортни сертификати и/или курсове за работа в спортни,
СПА и козметични центрове са предимство;
- Компютърна грамотност;
- Един западен език (английски език е предимство);

ЛИЧНОСТТА НА КАНДИДАТА:
- Отлични организационни и комуникативни умения;
- Добри способности за работа в екип;
- Умения за преговори и продажби;
- Лоялен, отговорен и постоянен при изпълнението на задълженията си;
- Енергичен и позитивен, гъвкав.

Ще се свържем само с избраните кандидати.
Информацията на кандидатите е поверителна
23/02/21 12:0:0МЕНИДЖЪР ПРОДАЖБИPulse Fitness & SpaМЕНИДЖЪР ПРОДАЖБИ

Най – голямата и луксозна верига спортни центрове в България - Pulse Fitness & Spa
обявява свободна позиция за нов обект на длъжността МЕНИДЖЪР ПРОДАЖБИ.

ОТГОВОРНОСТИ:
- Осъществяване на контакт с потенциални клиенти;
- Реализиране на продажби;
- Запознаване на клиентите с предлаганите услугите на фитнеса;
- Изготвяне и предоставяне на предложения, справки, отчети и др. по зададени параметри.

ИЗИСКВАНИЯ:
- Опит в директните продажби.
- Отлични комуникативни и презентационни умения.
- Умение за работа в динамична среда.
- Умение за водене на преговори;
- Умение за работа в екип
- Последователност и прецизност
- Английски език е предимство
- Ориентираност към постигане на резултати;
- Презентационни умения;
- Интерес към фитнеса и здравословния начин на живот;

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
- Много добро заплащане
- Бонуси, обвързани с резултатите
- Работа в млад и динамичен екип
- Фирмено обучение на постоянна база
- Възможност за професионално израстване
- Сключване на трудов договор с фирма БОЛКАН АСЕТ МЕНИДЖМЪНТ ЕАД

Ако проявявате интерес - кандидатствайте с автобиография и актуална снимка.
Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати. Изпратените от Вас документи
ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.
23/02/21 12:0:0ИНСТРУКТОР/КА ГРУПОВИ ЗАНИМАНИЯPulse Fitness & SpaИНСТРУКТОР/КА ГРУПОВИ ЗАНИМАНИЯ
Pulse Fitness & Spa e верига лайфстайл фитнес клубове от най-ново поколение без аналог в
страната, оборудвани с последна генерация уреди от най-добрите и доказани марки в
света, с безупречна база и огромен екип от квалифицирани персонални и групови треньори,
които непрестанно следват и прилагат иновациите и тенденциите в световен мащаб.
Ако спортът за Вас е не просто част от живота, а вдъхновение, което Ви носи усещането за
пълноценност и удовлетвореност, ако вярвате, че той е в основата за постигането на
хармония и здравословен начин на живот, то тогава имате възможност да предавате своите
умения и да вдъхновявате нашите клиенти, ставайки част от нашия екип на позиция:

ИНСТРУКТОР/КА ГРУПОВИ ЗАНИМАНИЯ

Кандидатите трябва да отговарят на следните изисквания:
- Висше образование или завършен курс свързан с позицията;
- Отлични познания в областта на фитнес тренировките;
- Отговорност и комуникативност;
- Умения за работа в екип;
- Задължителен предишен опит в провеждането на високо интензивни групови занимания ;
- Добри обноски и положително отношение към клиентите.

Основни задължения:
- Организиране и провеждане на тренировките на клиентите в залата;
- Изготвяне на програми за провеждане на спортни тренировки с уредите и съоръженията
във фитнес залата, съобразно желанията на клиентите;
- Консултиране на клиентите за действието и ползването на уредите.

Ние предлагаме:
- Отлични условия на труд;
- Работа в амбициозен и креативен екип от професионалисти;
- Възможност за кариерно развитие;
- Възможност за висока заетост;
- БЕЗПЛАТНО ползване на обектите от веригата;
- Сключване на трудов договор и покриване на осигуровки с Пулс Мениджмънт ЕООД

Ако смятате, че отговаряте на изискванията, ние търсим Вас. Кандидатствайте по обявата,
като ни изпратите CV и актуална снимка.
23/02/21 12:0:0БАРМАНPulse Fitness & SpaPulse Fitness & Spa е най-голямата и най-успешна верига фитнес клубове в
България. Със своите 5 поредни годишни отличия за най-добър фитнес
клуб, 10 ултра модерни локации, над 100 висококвалифицирани треньори
и десетки хиляди клубни членове Pulse Fitness & Spa е категоричен лидер
във фитнес и уелнес индустрията.

Една от основните причини за бързото ни развитие и постигнатия успех е
нашият екип от млади и отдадени професионалисти. Каним те да се
присъединиш към нас!

Във връзка с разширяване на нашият бизнес търсим нов колега, който да
се присъедини към сплотеният ни екип от професионалисти. Ако се
интересуваш от здравословния начин на живот, спортуваш и имаш
познания по отношение на хранителни добавки бихме искали да се
запознаем с теб!

Ти си перфектният кандидат, ако:
- Обичаш да комуникираш с различни хора
- Харесваш работата в екип
- Предпочиташ работа на смени

Какво ще правиш в един твой работен ден?
- Консултиране на клиентите за предлаганите хранителни добавки
- Приготвяне на протеинови шейкове, фрешове, топли напитки и др.
- Изготвяне на заявки, зареждане на стока и поддържане на добрия
вид на бара

Нашето предложение към теб:
- Работа в утвърдена българска компания, предоставяща отлични
условя на труд
- Въвеждащо фирмено обучение и възможност за развитие
- Възможност за безплатно използване на обектите от веригата

Постоянен трудов договор с фирма Пулс Мениджмънт ЕООД
15.02.2023Макдоналдс - МЕНИДЖЪР”Сънфудс България“ЕООД, лицензьор на Макдоналдс в Българи
Макдоналдс - МЕНИДЖЪР

Данни за фирмата:
Наименование:”Сънфудс България“ЕООД, лицензьор на Макдоналдс в България
Адрес: гр.София, бул.“Проф. Цветан Лазаров“48
Предмет на дейност: Верига за ресторанти за бързо обслужване
Лице за контакт (телефони, e-mail): Калин Гайдаджиев, 02/9604020, job@bg.mcd.com

1. Търсена позиция:
Длъжност: Мениджър
Месторабота: Макдоналдс ресторанти в гр.София
Описание на дейностите: Обслужване на клиенти, приготвяне на храна

2. Изисквания към кандидатите:
Образование: Средно
Професионален опит: Не се изисква
Допълнителни умения: Не се изискват
Личностни качества: Ориентация към клиента, комуникативност, работа в
екип

3. Условия на труд:
Работно време: Гъвкаво работно време

4. Необходими документи:
Автобиография

5. Допълнителна информация или изисквания:
Работата в Макдоналдс има големи предимства – гъвкаво работно време, екип от
ентусиазирани и млади хора, сериозно обучение и възможност за развитие.
Макдоналдс в България има акредитация по престижния международен стандарт
Investors in People, който ни подрежда между световните компании, които постигат
своите високи бизнес резултати чрез успешно управление на най-ценния ресурс – хората.

Нашата визия за хората
За да постигнем нашата цел – да бъдем най-добрата верига за бързо обслужване в
света, ние се стремим всеки наш служител да се чувства значим, ценен и горд от своята
работа, за да се развива напред. Накратко, ние се стремим да бъдем сред най-добрите
работодатели във всяка държава по света.

10 причини за работа в Макдоналдс
Реални възможности за бързо кариерно развитие.
Вашият път на успеха: Ресторантски служител – Инструктор – Мениджър –
Втори асистент мениджър – Първи асистент мениджър – Управител на
ресторант Макдоналдс – Оперативен Консултант ...
Възможност за гъвкаво работно време.

Успешно съчетаване на кариера и образование.
- Вътрешно фирмено обучение.
- Придобиване на знания, умения и компетенции, полезни за бъдеща професионална
кариера във всички сфери на бизнеса.
- Дългосрочна кариера в голяма международна компания с утвърдени стандарти на
работа, доказан лидер в своята област.
- Трудов договор и система за заплащане изцяло отговарящи на изискванията на
трудовото и осигурително законодателство.
- Сигурно заплащане, система за атестиране, бонуси при отлично представяне.
- Приятна, безопасна и комфортна работна среда.
- Отлични условия на труд. Безплатна униформа, сигурност на работното място.
- Екип от над 1000 млади души. Тук се създават приятелства за цял живот.
- Мотивационни програми – партита, награди, спортни състезания, подаръци...
- Нулева дискриминация – имате равен шанс за развитие независимо от пол, религия
или раса.
- Независимост – разполагате с лични средства и сте независими в решенията си.

Обучение
Обучението е много важна част от работата в Макдоналдс и започва още от първия
работен ден. Инструктори, мениджъри и други служители ще работят рамо до рамо с
теб, за да те запознаят с работата. Обучението продължава по време на цялото ти
развитие в системата на Макдоналдс. Ние полагаме усилия за изграждането на приятна
работна среда, която ще ти помогне да покажеш и развиеш целия си потенциал.
В края на 2005 г. Центърът за обучение на Макдоналдс в България получи лиценз от
Министерството на образованието за „Център за професионално обучение”. В
допълнение, твоята работа в Макдоналдс ще ти помогне да придобиеш умения за работа
в екип, работа с клиенти, управление на времето, комуникация, ръководни умения.
За да кандидатствате, изпратете автобиография с актуална снимка на адрес:
job@bg.mcd.com
27.11.2017 г. Възложител:“Сънфудс България“ЕООД
2018-06-21Customer Support Officer with German/EnglishBRITANICA Cambridge ESOL Centre Виж
2015-12-08Организатор, работа с клиенти BRITANICA Cambridge ESOL Centre

 

 

 

BRITANICA е образователен център по английски език. Нашият екип от професионалисти повече от 13 години се грижи за качественото обучение на нашите курсисти.
BRITANICA Cambridge ESOL Centre е оторизиран център на University of Cambridge. От 1999 година ежегодно помагаме на стотици кандидати да получат сертификатите, които използват за своите образователни и професионални цели.
Какво ни прави специални? Приятелската атмосфера, работата в тясно сътрудничество и липсата на излишни официалности са високо ценени от целия ни екип.
Как се грижим за професионалното развитие на нашия екип? Всички служители преминават въвеждащо фирмено обучение и периодични обучения в професионалната област, в която работят.
Какви възможности за развитие предлагаме? Част от стратегията за управление на човешкия капитал на компанията включва да развиваме хората, давайки им възможност да намерят позицията, която е най-подходяща за тях.
Във връзка с разширяване на дейността си BRITANICA търси динамични и инициативни личности, които да станат част
от нейния екип.

Като Организатор, работа с клиенти Вие ще имате възможност да:

• Контактувате с хора на различни възрасти и с различни професии, да дефинирате техните потребности и да ги
консултирате относно най-подходящите решения за тях;
• Изграждате и поддържате дълготрайни партньорства с настоящите клиенти на компанията;
• Реализирате собствени идеи и допринасяте за непрекъснатото повишаване на качеството на предоставяните услуги;
• Ръководите и отговаряте за собствени проекти;
• Организирате финансовата дейност на филиала;
• Координирате и подпомагате дейността на академичния екип;
• Бъдете част от компания с изградена корпоративна култура и ефективни стратегии на работа.

От Вас очакваме:

• Да общувате с различни хора с удоволствие;
• Да сте ориентирани към потребностите на клиентите и да се стремите към предоставяне на най-високо качество
(Предишен опит в обслужването на клиенти или в консултантска компания е предимство);
• Да бъдете проактивни и иновативни във Вашата работа;
• Да не се страхувате да поемате отговорност;
• Да работите ефективно в екип;
• Да притежавате внимание към детайлите, добра компютърна грамотност и минимум ниво Intermediate по английски
език;
• Да имате готовност да работите на смени (от понеделник до петък).

Какво предлага BRITANICA на бъдещия ни колега?

- Развитие и подкрепа на неговата/нейната креативност и професионализъм в компания лидер в своята сфера;
- Работа в млад , енергичен и амбициозен екип;
- Постоянен дългосрочен ангажимент;
- Добро стартиращо заплащане с реална възможност за неговото повишаване след показани резултати след конкретен период от време.

Ако разпознавате себе си в горните изисквания, ще се радваме да обсъдим възможностите да станете част от нашия
екип.

Изпратете ни Вашето CV, мотивационно писмо и актуална снимка директно на имейл адрес: hr@britanica-edu.org

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

 

2016-01-12МЕНИДЖЪР КАЧЕСТВОСмарт Органик АДСмарт Органик АД (www.smartorganic.eu) е водещ производител и дистрибутор на био храни.
Основана през 2008 г. компанията е сред био пионерите в България. Ние имаме клиенти в повече от
30 страни на 4 континента. Екипът ни се състои от над 70 служители и продължаваме да се
разрастване. Нашите брандове са: Dragonsuperfoods, ZelenBio, Roo'bar. В момента търсим:
МЕНИДЖЪР КАЧЕСТВО
Основни отговорности:
* Изготвя HACCP план в компанията и осъществява неговото реализиране
* Изготвя документация за внедряване на стандарта ISO 22 000
* Отговаря за осигуряването на цялата документация, отговаряща на изискванията от БАБХ и др.
контролни органи.
Изисквания за позицията:
* Професионален опит в изготвяне и внедряване на HACCP план в компания за производство на
храни - задължително изискване
* Опит във внедряване на ISO 22 000
* Добър английски език
* Релевантно на позицията образование
* Инициативност и отговорност.
Ние Ви предлагаме:
* Трудов договор с пълни осигуровки
* Стандартно работно време (09:00 -18:00 часа; 1 един час обедна почивка)
* Добро възнаграждение
* Допълнително здравно осигуряване
* Предизвикателна работа в бързо развиваща се компания
* Работа в позитивна и приятна работна атмосфера в социално отговорна компания.
В случай, че позицията представлява интерес за Вас, моля изпратете актуална
автобиография на hr@smartorganic.eu
Моля, имайте предвид, че само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени
на интервю.
www.dragonsuperfoods.com www.roobar.com www.zelenbio.com
2018-11-27МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛБулуърк Къмпани ООД

Bulwork е първата специализирана агенция за подбор на персонал с над 18г. опит в сферата на информационните технологии в България. Компанията гарантира високо качество на предоставяните услуги и винаги се стреми да предлага най-подходящите и предизвикателни позиции на кандидатите за работа.

Поддържайки тенденцията и традицията за привличане на таланти, в момента си търсим нов и мотивиран млад колега, който да се присъедини към усмихнатия ни и успешен екип в компанията. Ако желаете да се развивате в областта на човешките ресурси, разгледайте нашето актуално предложение.



МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ


След преминаване на въвеждащото ни обучение, ще имате възможност да приложите уменията си в:


* Подготовка и публикуване на обяви за работа;
* Предварителен преглед и селекция на постъпилите кандидатури за различните позиции;
* Тестване на уменията и знанията на кандидатите за работа;
* Провеждане на интервюта;
* Участие в разнообразни кариерни изложения / събития;
* Ежедневна комуникация на английски и български език.


Изисквания за позицията:

* Висше образование (или последна година студент) – специалност Човешки ресурси, Психология или друга релевантна. С интерес ще бъдат разглеждани и кандидати, които учат задочно по специалностите;
* Силен интерес и желание за работа в сферата на Човешките ресурси и по-специално Подбор на персонал;
* Много добро устно и писмено ниво на Английски език (B2 / C1 / C2);
* Владеенето на втори чужд език ще се счита за предимство;
* Отлични комуникативни и презентационни умения;
* Много добри умения за организиране и приоритизиране, както и силна ориентация към постигане на заложени цели и резултати.


Компанията предлага:

* Първоначално въвеждащо обучение;
* Възможност за работа в приятелски екип от млади и енергични хора;
* Възможност да участвате и работите по различни предизвикателни проекти;
* Постоянна и дългосрочна заетост на трудов договор;

* Добро месечно заплащане и допълнителни бонуси;
* Допълнителен социален пакет (ваучери за храна, спорт карта);
* Допълнителни обучения и професионално развитие;

* Тийм билдинг, Коледно парти.

Ако предложението Ви е заинтригувало и се оглеждате за подходяща работна възможност да стартирате своя кариерен път в областта на човешките ресурси, не се колебайте да ни изпратите Вашата пълна кандидатура (CV на Английски език) директно до:

nina.shtereva@bulwork.com

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. 
Услугите ни са напълно безплатни за кандидатите. Гарантирана е пълна конфиденциалност на всички кандидатури! 

(Булуърк Къмпани ООД, лиценз No 2107 от 01.09.2016 от МТСП).

2018-05-31 ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ (по заместване)„Ай Ти Дабълю Испраконтролс България“ ЕООД

             ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

(по заместване)

„Ай Ти Дабълю Испраконтролс България“ ЕООД присъства на българския пазар от 10 години като специализиран производител на електромагнитни и електромеханични модули за битова техника. Продуктите на компанията намират приложение в международен мащаб за партньори като: Bosch; Whirlpool; Electrolux; Ariston; Samsung и др. Компанията е локализирана в гр. Пловдив.


Търсим квалифициран специалист  ПО ЗАМЕСТВАНЕ за позиция:
ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

ЗАДЪЛЖЕНИЯ:


- Изпълнява ежедневни оперативни задачи - приема, проверява, обработва и осчетоводява първични счетоводни документи (фактури, авансови отчети и др.);
- Коректно въвежда данни и отразява счетоводната документация съгласно счетоводната политика на фирмата и счетоводните стандарти;
- Осчетоводява движението по разплащателните сметки на дружеството;
- Изготвя ежедневни и периодични справки и анализи за целите на счетоводството;
- Работи и въвежда данни с ERP система;
- Да познава нормативната уредба, счетоводното, трудово и данъчно законодателство.


ИЗИСКВАНИЯ:

- Завършено средно специално образование в областта на счетоводство (Национална търговска гимназия или ПГ по икономика), студенти последна година или току-що завършили висше икономическо образование;

- Отлични компютърни познания по Microsoft Office (Word, Excel);

- Работа със счетоводен софтуер е предимство;

- Висока степен на прецизност и лична организация;
- Умение за работа в екип;
- Отговорност, организираност и способност за приоритизиране на задачите.

НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:

 

Старт на Вашата професионална кариера и придобиване на знания, умения и трудови навици в реална работна атмосфера. Позицията е подходяща за завършили средно специално образование в областта на счетоводството, студенти или току-що завършили университетското си образование в икономически специалности без опит.

 

- Работа в екип в отдел „Финансово-счетоводен“;
- 5-дневна работна седмица, 8-часов работен ден;
- Трудови отношения, които отговарят на законодателството на България.

Длъжността е по заместване до завръщане на титуляра

Уведомяваме ви, че данните, които ни предоставяте, са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита!

Ако смятате, че квалификацията и опитът Ви отговарят на изискванията, моля изпратете подробна и актуална автобиография на e-mail: phalcheva@itwappliance.com или се свържете с нас на

телефон :032/608 408.

 

Месторабота: гр. Пловдив, ул."Нестор Абаджиев" 37 (индустриална зона ЖК Тракия)

 

23/01/24 12:53:49Специалист Химични анализи (по заместване)Teva Pharmaceuticalshttps://careers.teva/0/job/%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82-%D0%A5%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B8-%28%D0%BF%D0%BE-%D0%B7%D0%B0/959128200/